• Εγγραφή

vril16 17

ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ

Yoga

DSC09041

 

YOGA στο Βριλησσό

 

 

με τηνSharon Comberbach-Λαλαγιάννη*

κάθε Πέμπτη στο Σπιτάκι στις 19.00

(Οδός Πάρνηθος 73 & Μακεδονίας εντός του «Πάρκου Αντώνη Τρίτση»)

 

συντονίστριες είναι η  Δήμητρα τηλ 6932907373

Η σανσκριτική λέξη «γιόγκα» μεταφράζεται ως «ένωση» και συχνά ερμηνεύεται ως η ένωση του σώματος, του νου και της αναπνοής. Πρόκειται για ένα σύστημα φιλοσοφίας που δημιουργήθηκε στην Ινδία πριν από 5.000 χρόνια, οι αρχαίες διδασκαλίες του οποίου παραμένουν επίκαιρες μέχρι σήμερα.

Στον ταραχώδη σύγχρονο κόσμο μας, η γιόγκα μπορεί να μας ωφελήσει σε πολλά επίπεδα και έχει κάτι να προσφέρει σε όλους, ανεξάρτητα από την ηλικία, την ικανότητα, το φύλο, το μέγεθος ή τη θρησκεία. Τα οφέλη της γιόγκα περιλαμβάνουν:

 

• Βελτίωση της λειτουργίας των πνευμόνων και του καρδιο-αγγειακού συστήματος.

 

• Βελτίωση της στάσης του σώματος, ευελιξία και δύναμη.

 

• Βελτίωση της συγκέντρωσης

 

• Αίσθηση ευεξίας.

 

• Βελτίωση της ποιότητας του ύπνου.

 

• Μείωση του άγχους.

 

Πολλοί άνθρωποι αναφέρονται στα οφέλη που βιώνουν ως ένα αίσθημα ευρυχωρίας στο σώμα, διαύγειας του νου, ένα συναίσθημα ενσυνείδητης παρουσίας στο σώμα, στο παρόν... ο κατάλογος είναι ατελείωτος και ξεχωριστός για τον καθένα από εμάς. Αυτό που έχει σημασία είναι ότι για εκείνους που κάνουν γιόγκα τακτικά υπάρχει μια αδιαμφισβήτητη αίσθηση ότι τους «συμβαίνει κάτι θετικό»

Σας περιμένουμε να μοιραστούμε την εμπειρία!

 

*Η Sharon Comberbach-Λαλαγιάννη είναι δασκάλα του British Wheel of Yoga από το 2004. (Το British Wheel of Yoga είναι αναγνωρισμένο ως το εθνικό διοικητικό όργανο για την Γιόγκα στην Αγγλία). Ως δασκάλα του BWY, καλείται να συμμετέχει ετησίως σε πρακτική εκπαίδευση, δίνοντάς της την ευκαιρία να εξασκηθεί με πολλούς διαφορετικούς καθηγητές από διάφορες παραδόσεις, οι επιρροές των οποίων έχουν ως αποτέλεσμα ένα εκλεκτικό ύφος διδασκαλίας. Θεμελιώδης προσέγγιση της Sharon είναι να επικεντρώνεται στο σημείο εκείνο της ανατομίας που πρέπει να ενισχυθεί και να γίνει πιο ελαστικό ώστε σταδιακά να αναπτύξει τα στοιχεία μιας Asana (στάσης) ή Vinyasa (σειρά από στάσεις) με ασφάλεια. Επίσης, επιμηκύνοντας και δυναμώνοντας το σώμα, το προετοιμάζει για την Pranayama (αναπνευστικές πρακτικές). Συχνά χρησιμοποιεί μπλοκ, τούβλα, ιμάντες, τοίχους, καρέκλες και μικρές μπάλες Pilates για να διεξαχθεί η άσκηση κατά τρόπο που να είναι ασφαλής και πιο ωφέλιμος. Εργάζεται πάντα με την προϋπόθεση ότι στάσεις μπορούν να αναπτυχθούν γύρω από το σώμα και όχι το σώμα γύρω από τις στάσεις.

 

DSC09047

Η Φύση

13557854 306257019713362 4380070180106121545 n

Ημερολόγιο Δραστηριοτήτων